2e dag - Reisverslag uit Ninove, België van lies en theo hanenberg - WaarBenJij.nu 2e dag - Reisverslag uit Ninove, België van lies en theo hanenberg - WaarBenJij.nu

2e dag

Door: lies hanenberg

Blijf op de hoogte en volg lies en theo

05 Mei 2014 | België, Ninove

Vanaf Oost-malle zijn we via Zoersel, Pulderbos langs de Nete over het jaagpad naar Lier gefietst. In Lier onze 2e stempel opgehaald. Mooie stad met de Zimmertoren en een begijnhof dat op de UNESCO lijst staat. Daarna naar Duffel en Mechelen mooie stadskern.
Van Londerzeel naar Aalst loopt de fietsroute over een oud spoorwegtraject 20 km lang. Onderweg een leuk gesprek gehad met een plaatselijk stel. Toen we afscheid namen hadden ze nog iets voor ons. "The travel bug", zie foto. Van Aalst naar Ninove een mooie route langs de Dender. In Ninove gegeten en toen naar Pollare om te slapen.

lies en theo

Wij zijn lies en Theo hanenberg uit Oss. Wij hebben een melkveebedrijf. Voor meer informatie kijk op: www.hanenberg.nu of koecompost.com

Actief sinds 26 April 2014