dag 31 dinsdag 3 juni - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van lies en theo hanenberg - WaarBenJij.nu dag 31 dinsdag 3 juni - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van lies en theo hanenberg - WaarBenJij.nu

dag 31 dinsdag 3 juni

Door: lies hanenberg

Blijf op de hoogte en volg lies en theo

03 Juni 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

Dag 31 dinsdag 3 juni

Aankomst in Santiage de compostela

We vertrekken om 7.45 u. We gaan op pad voor onze laatste etappe. Het weer is goed. Ook deze laatste dag blijft het klimmen en dalen. Dit zijn we intussen gewend. Als we Santiag de Compostela binnen rijden wacht er nog een geniepig klimmetje. We komen om 11.00 u. bij de kathedraal, daar zien we een aantal mensen die we onderweg hebben ontmoet. We gaan met onze volgestempelde credential (pelgrimspas) het compostelaat ophalen. Er staat al een hele rij voor ons te wachten. Ook  de huiskamer van het Nederlands St Jacobsgenootschap is daar, meteen even gemeld. We werden met een kopje thee ontvangen. Daarna gaan we eerst onze terugreis boeken, onze fietsen inleveren en een hotel boeken. We blijven nog een dagje hier. Morgen naar de Pelgrimsmis en de stad bekijken.

• 03 Juni 2014 - 19:49

Theo Mieke:

proficiat met jullie geslaagde tocht,knap gedaan.Rust maar lekker even uit en geniet van compostella en het spaanse land. Behouden thuisvaart en tot ziens.
    groetjes mieke en theo

• 03 Juni 2014 - 20:26

Carla En Wim:

Proficiat!!! Na alle wind en regen volgt dan eindelijk de zegen!
    Op tijd bukken en anders ff Apeldoorn bellen;)
    Geniet van jullie dagen daar en behouden thuis komst.
    gr Wim en Carla

• 03 Juni 2014 - 21:29

Wil:

PROFICIAT !!! geweldig, geniet er nog van en welkom thuis en tot ziens.
    groetjes Wil en Tini

• 03 Juni 2014 - 22:00

PIE TEN JOKE:

lies en Theo proficiat met het doorzettings vermogen Het resultaat is een mooi certificaat maar nog mooier zal de beleving zijn als je er op terug kijkt wij zijn vol bewondering over jullie en horen hier nog wel meer over als jullie terug zijn
    groetjes Joke en Piet

• 03 Juni 2014 - 22:12

Harrie En Wilma:

Geweldig kei goed proficiat we horen het wel en geniet nog van jullie vrije dag

• 03 Juni 2014 - 23:07

Hans En Dora:

Ha ha proficiat, wat een trotse foto van jullie voor de basiliek, en TERECHT!!! Gefeliciteerd geniet van jullie voldaan gevoe,l van het stadje santiago, maar vooral van de saamhorigheid van alle pelgrims die hun doel bereikt hebben.
    We zien jullie graag weer hier in Holland met een rugzak vol verhalen!!
    Goede reis terug,
    Groetjes Hans en Dora

• 03 Juni 2014 - 23:57

Pola:

Ha Theo en Lies,

De trotse eigenaars van... van HARTE PROFICIAT!!!
    Geniet van de stad met zijn bijzondere kathedraal!!!
    En een goede terugreis gewenst...

!Ola!, in Hollandia!
    Pola

• 04 Juni 2014 - 08:51

Mieke Van Niftrik:

Wat zullen jullie trots zijn en terecht. Echt geweldig. PROFICIAT !!!!

hartelijke groet
    Mieke

• 04 Juni 2014 - 09:25

Loonbedrijf Coppens:

Proficiat met het behalen van jullie tocht.
    Petje af. Het was leuk om jullie te kunnen volgen via de reisverslagen.
    Geniet er nog even van en een goede reis terug.

Loonbedijf Coppens

• 04 Juni 2014 - 10:15

Wilhelmien:

SUPER gedaan hoor. Dat doen jullie er niet veel na. Het was trouwens heel leuk om jullie zo te volgen.
    Geniet nog lekker wat na, goeie reis terug en tot ziens in Oss.
    Groetjes Walter en Wilhelmien.

• 04 Juni 2014 - 11:09

Ria Wittenberg:

Proficiat !!!!!! Echt geweldig.
    Het was heel leuk om jullie te volgen via de reisverslagen.
    groeten
    Ria

• 04 Juni 2014 - 11:34

Maria:

Knappe prestatie! Gefeliciteerd

• 04 Juni 2014 - 12:17

Hedwig:

Niet te geloven dat jullie het in zo'n korte tijd gered hebben.
    Een dikke proficiat voor deze prestatie.
    En nu....vakantie vieren een paar dagen, en gezellig daar met de andere pelgrims verhalen uitwisselen.
    Jammer dat we nu niet meer elke dag een update krijgen, ik zal het gaan missen!
    Tot in Oss maar weer.

groeten