dag 32 woensdag 4 juni - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van lies en theo hanenberg - WaarBenJij.nu dag 32 woensdag 4 juni - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van lies en theo hanenberg - WaarBenJij.nu

dag 32 woensdag 4 juni

Door: lies hanenberg

Blijf op de hoogte en volg lies en theo

04 Juni 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

Dag 32 woensdag 4 juni

Dagje Compostela

Vanmorgen lekker uitgeslapen en nagenieten van onze inspanning. Na het ontbijt gaan we de stad in om wat te winkelen. Om twaalf uur begint de Pelgrimsmis. Dit willen we zeker niet missen. We gaan op tijd naar de kerk om een goede plek te hebben. We steken de beloofde kaarsen aan. Ookgoorr iedereen die ons deze maand gevolgd hebben. Het is een latijnse mis met wel 10 Heren. Op het einde van de kerkdienst wordt het traditionele wierooksvat door de kerk gezwaaid. Dit is een indrukwekkende vertoning. Met een opzwepende kerkorgel en gezang op de achtergrond, was dit een geweldige afsluiting van onze Camino. Vanmiddag hebben we nog een stadswandeling gemaakt. Santiago is een grote stad met veel oude en grote gebouwen. Straks nog een hapje eten en dan morgenvroeg naar het vliegveld en weer naar Oss.

We bedanken allen die ons gevolgd hebben en de vele leuke reacties gaven ons de energie om iedere avond een stukje op deze site te zetten.Bedankt en tot gauw Lies en Theo.

• 04 Juni 2014 - 18:46

Truus Jansen:

Een hele goede vlucht, en welkom op Nederlandse bodem

• 09 Juni 2014 - 13:22

Martien En Maria:

Hallo Lies en Theo,
    Wat een prestatie hebben jullie geleverd.