1e dag - Reisverslag uit Westmalle, België van lies en theo hanenberg - WaarBenJij.nu 1e dag - Reisverslag uit Westmalle, België van lies en theo hanenberg - WaarBenJij.nu

1e dag

Door: lies hanenberg

Blijf op de hoogte en volg lies en theo

04 Mei 2014 | België, Westmalle

Vanmorgen is onze reis begonnen. Na een afscheid van kinderen en kleinkinderen op pad. Egiel en brit zijn meegefietst tot nuland. Na een mooie tocht nuland, den dungen, esch, natuurgebied campina , hilvarenbeek richting belgie. Om half 5 in oostmalle aangekomen. Gegeten bij den dobbele pater ondergenot van een westmaller biertje en een glaasje wijn.daarna vroeg naar bed en morgen vroeg weer op.

  • 04 Mei 2014 - 23:02

    Jozef :

    een lange en een korte broek?..

  • 04 Mei 2014 - 23:10

    Maria:

    Jullie zien er goed uit voor de lange tocht, veel succes.

  • 05 Mei 2014 - 09:55

    Hedwig :

    Leuk om dit eerste verslag te lezen, ik ga jullie volgen!

  • 05 Mei 2014 - 10:45

    Vader!:

    Beste kinderen,
    Ik wens jullie alle zegen toe tot aan het einde van de trip. Ik heb beloofd een kaarsje te laten branden en dat doe ik vanavond in het kapel. Tot een gelukkig weerzien, vader.

  • 06 Mei 2014 - 17:59

    Ria Wittenberg:

    hoi Lies, ik hoorde van Mieke dat jullie al weg waren. Ik heb het inmiddels gelezen op waar ben jij. Veel succes en ik ga het regelmatig volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lies en theo

Wij zijn lies en Theo hanenberg uit Oss. Wij hebben een melkveebedrijf. Voor meer informatie kijk op: www.hanenberg.nu of koecompost.com

Actief sinds 26 April 2014
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 13325

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 13 Juni 2014

Op weg naar Santiago de compostela

Landen bezocht: