dag 8 zondag 11 mei - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van lies en theo hanenberg - WaarBenJij.nu dag 8 zondag 11 mei - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van lies en theo hanenberg - WaarBenJij.nu

dag 8 zondag 11 mei

Door: lies hanenberg

Blijf op de hoogte en volg lies en theo

11 Mei 2014 | Frankrijk, Chartres

Van morgen ontbijt op bed (Moederdag)
Vroeg vertrokken Het was droog. De route begon met een flinke klim van 3 km tot 7%. Mijn fiets maakte een raar tikkend geluid. Theo probeerde van alles aan de kettingkast. Het hielp allemaal niet, toen maar een tywrib eraan gedaan. De tik bleef. Even later zag ik dat de veter van mijn schoen de tik veroorzaakte. Probleem opgelost. In Orgerus even bij de bakker brood gehaald en een kopje thee met een aardbeientaartje genomen. Nog even naar de supermarkt voor drinken en een toetje. Zo komen we de dag wel door. Na het winkelen komt er weer een bui. In een bushokje geschuild en onze regenbroek aan gedaan. De regen wordt minder en wij weer op weg. Het is een mooie route met een mooi afwisselend landschap. We hebben nog 2 keer voor een bui geschuild. In Maintenon een ijsje gegeten . Het is een mooie stad met een chateau en een aquaduct. We hebben een kamer gereserveerd in St Prest. Het is een tuinhuisje bij een oud stel, dus geen Wi-Fi. Wij gaan eten bij de Pizeria in het dorp.

• 13 Mei 2014 - 18:51

Hedwig:

Hoi Lies en Theo,
    Fijn Lies dat je toch een beetje verwend bent met moederdag. Maar niet lang kunnen genieten denk ik,
    je moest toch de fiets weer op.
    Grappig die veter van je, gelukkig maar dat er niet echt een technisch mankement aan je fiets was.
    Ik ga zo meteen even de plaatsjes opzoeken die je noemde in je berichtje, dan kan ik wat beter zien
    waar je nu precies zit.
    Blijf maar berichtjes sturen, dat is hartstikke leuk voor de thuisblijvers.
    Groetjes uit Oss, Hedwig

• 13 Mei 2014 - 23:43

Wilhelmien En Walter:

Net bij ons vader de berichten voorgelezen van de laatste dagen. Van de veter heeft hij nog niet meegekregen omdat dat er nog niet op stond. Hij geniet ervan om het te volgen. Groeten van hem en ons.

• 13 Mei 2014 - 23:55

Melanie:

Wat lief dat je toch een ontbijt op bed hebt gehad!! en een leuk uitgebreid verslag van de dag weer!