6e dag - Reisverslag uit Clermont, Frankrijk van lies en theo hanenberg - WaarBenJij.nu 6e dag - Reisverslag uit Clermont, Frankrijk van lies en theo hanenberg - WaarBenJij.nu

6e dag

Door: lies hanenberg

Blijf op de hoogte en volg lies en theo

09 Mei 2014 | Frankrijk, Clermont

Vanmorgen een goed ontbijt. Bij het ontbijt zat nog een stel uit Raamsdonkveer. Hij was op een gewone fiets en zij had een e-bike. Ze vonden het wel heel zwaar met al die wind en regen. Zij hadden veel moeite met het vinden van de goed route.Toen we vertrokken was het gelukkig droog, er werd wel regen voorspeld. Richting Compiegne kwamen we door een groot natuurgebied."Foret de Laigue". Daar was het goed fietsen, geen last van de wind. In Compiegne nog even bij een fietsenmaker langs geweest. Theo zijn stuur zat los. De fietsenmaker wist ook niet hoe hij het moest maken. Even naar de Meulenreek gebeld en de fiets was weer gemaakt. Verder naar Estrees, dit was een lange klim van 2,5 km 3-5%. Maar het ergste was de wind. Wij hebben constant achter elkaar gefiets. In Estrees naar de intermarche. Verder over de kale heuvels tegen de wind in, met nog een klim van 2 km, naar Clermont. Wij slapen vannacht in Agnetz iets opzij van clermont wij hebben lekker gegeten en gaan zo dadelijk slapen.

• 09 Mei 2014 - 22:39

Truus:

Nou Theo en Lies
    het weer zit niet echt mee, hier is het ook slecht
    het is dat we water nodig hebben maar ik hoop voor jullie nu toch meer
    zon en minder wind
    groetjes uit volkel
    Truus

• 10 Mei 2014 - 11:17

Hedwig:

Hoi reizigers. Iedere dag kijk ik uit naar jullie verslagje. Knap dat jullie dat na zo'n inspannende dag nog
    op kunnen brengen. Voor de thuisblijvers erg leuk om te volgen! Veel wind en regen helaas voor jullie,
    hoop dat het snel beter wordt. Hier is het herfst geworden, wind en buien, de verwarming weer aan!
    Geniet nog maar van het afwisselende Franse landschap, en leuk dat jullie zo af- en toe andere Compostella-gangers treffen. Groeten uit Oss, Hedwig

• 10 Mei 2014 - 11:29

Mieke Van Niftrik:

Dag Lies en Theo,

Wat leuk om jullie te kunnen volgen. Ik vind het zo knap wat jullie doen.Hebben jullie geen zadelpijn ?
    En ik was wel benieuwd wat voor een soort fietsen jullie bij hebben.
    Sterkte en geniet van de reis.
    Hier is het koud en guur.
    Niet buiten kunnen zitten op mijn verjaardag, jammer.
    Groetjes uit Oss, Mieke

• 10 Mei 2014 - 15:47

Albert En Mieke:

HALLO lIES EN tHEO
    we volgen jullie op de route, fijn fietsweer tot nog toe niet, maar volhouden,de aan houder wint
    na regen komt zonneschijn, we wensen jullie een goede verdere tocht
    groetjes uitvolkel