dag 21 zaterdag 24 mei - Reisverslag uit Estella, Spanje van lies en theo hanenberg - WaarBenJij.nu dag 21 zaterdag 24 mei - Reisverslag uit Estella, Spanje van lies en theo hanenberg - WaarBenJij.nu

dag 21 zaterdag 24 mei

Door: lies hanenberg

Blijf op de hoogte en volg lies en theo

24 Mei 2014 | Spanje, Estella

Dag 21 zaterdag 24 mei

Vandaag een rustdag in Estella. Hier viert menvandaag La Virgin del Puy. De jeugd is in het wit gekleed met rode sjerpen. Om 12.00 uur begon het feest met vuurwerk. Er werden potten de lucht ingeschoten. Daarin zat een parchut met popje en ander speelgoed. De kinderen renden om het op te vangen. Daarna trokken er muziekgroepjes (dweilorkesten) door de straten. Het is een gezellige drukte en het weer is goed.Om 6 uur brginnen de stierengevechten. Geen stieren maar vaarskalven. Het was foch wel leuk. Daarna zouden ze door de straat rennen, maar er brak onweer uit en de straatrun werd afgelast. Terug naar het hotel, een hapje eten en vroeg naar bed, zodat we morgen er weer tegenaan kunnen

lies en theo

Wij zijn lies en Theo hanenberg uit Oss. Wij hebben een melkveebedrijf. Voor meer informatie kijk op: www.hanenberg.nu of koecompost.com

Actief sinds 26 April 2014