7e dag - Reisverslag uit Mézières-sur-Seine, Frankrijk van lies en theo hanenberg - WaarBenJij.nu 7e dag - Reisverslag uit Mézières-sur-Seine, Frankrijk van lies en theo hanenberg - WaarBenJij.nu

7e dag

Door: lies hanenberg

Blijf op de hoogte en volg lies en theo

10 Mei 2014 | Frankrijk, Mézières-sur-Seine

Vanmorgen een goed ontbijt. Voor we vertrekken laten we de eigenaar van het hotel een kamer reserveren in Gargenville. Het was hotel L'Ille. De man vond het wel een raar telefoongesprek, maar het was goed. Na een dag fietsen met veel regen en iets minder wind. Kwamen we in Gargenville aan. Dit ligt aan de Seine. Het hotel was helaas uitgebrand. Een hotel ernaast was wel open, maar dat was meer een rovershol. Toen maar verder naar Mezieres. Daar hebben we een hotel gevonden en kunnen we slapen. We hebben bij een chinees restaurant gegeten.

• 11 Mei 2014 - 12:01

Jup En Hanny:

Hoi theo en lies,
    Eindelijk jullie berichtjes gevonden. Ze werden door het spamfilter eruit gegooid. Nu dus niet meer.. Jullie hebben het zo te horen niet echt getroffen met het weer. Hopelijk wordt het deze week wat beter. Toen jullie vertrokken kwamen wij net terug van de veluwe. Overdag was het prima , maar 's nachts vroor het nog vier graden. Daar zul je nu geen last meer van hebben. Hoe doen die e-bikers dat met de batterij? Heb je overal laadpalen?
    succes met de reis en vooral veel goede moed..
    groeten Jup en Hanny

• 11 Mei 2014 - 20:35

Vader En Peter:

Hallo Lies en Theo

Jullie berichten nu ook gevonden. Het weer is hier ook redelijk nat. Er is genoeg water gevallen.
    Het weer wordt de komende dagen beter. Hopelijk bij jullie ook. Kunnen jullie beter aan geven waar je precies bent. Dan kan ik het opzoeken op Google Maps.
    Groetjes uit Boekel

Vader en Peter

• 12 Mei 2014 - 00:03

Melanie:

geen wonder dat het een vreemd gesprek was: reizigers die willen overnachten in een uitgebrand hotel!! Jammer dat jullie zo dus wat meer kilometers moesten maken... En dan vandaag moederdag zonder ontbijt op bed :( ... hoop dat jullie iig beter weer hebben gehad dan wij in herfstig, stormachtig Oss! Hoeveel kilometer hebben jullie nu al afgelegd? en nog geen lekke banden gehad? succes verder! groetjes

• 12 Mei 2014 - 12:49

Wil Van Rijbroek:

Hoi Lies en Theo,
    we hopen dat dit voor jullie de laatste wind en regen maar een voordeel heb je je gaat de goede kant op
    wij hebben ook nog alsmaar buien !!
    En ja het is een bedevaart !!

maar al met al veel zonnige fiets uren
    groetjes Wil en Tini

• 12 Mei 2014 - 20:04

Lianne:

Hallo volgers,
    Zojuist de harde trappers aan de lijn gehad. Ze overnachten vanavond (ma 19e) in Cloyes-sur-le-loir. Voor degene die willen googlen. Het gaat goed en de regenpakken hebben hun geld opgebracht :-( maar gelukkig is de omgeving prachtig en dat maakt veel goed.

Pap en mam,
    Het is super wat jullie aan het doen zijn en helemaal petje af met dit weer. Fijn dat het fysiek ook allemaal goed gaat. Lekker doorgaan zo en vooral de goede kant op fietsen qua weer.

• 12 Mei 2014 - 20:06

Lianne:

Ik bedoel natuurlijk maandag de 12e.....