4e dag - Reisverslag uit Banteux, Frankrijk van lies en theo hanenberg - WaarBenJij.nu 4e dag - Reisverslag uit Banteux, Frankrijk van lies en theo hanenberg - WaarBenJij.nu

4e dag

Door: lies hanenberg

Blijf op de hoogte en volg lies en theo

07 Mei 2014 | Frankrijk, Banteux

Na een goede nacht in Remugies en na een goed ontbijt, weer op de fiets.Via Sameon naar Marchienne door een mooi natuurgebied, Foret de plaine. In de supermarkt proviand ingeslagen. Verder tegen de wind in naar Camrai gestampt. Naar de VVV geweest de volgende stempel opgehaald en een kamer laten boeken. Wij slapen vanavond in Bonavis een prachtige oude boerderij.

• 07 Mei 2014 - 22:21

Wil Van Rijbroek:

Nou ik zie we op de foto die proviand is zo op!!! .maar ga zo door het gaat geweldig .
    Groetjes uit Boekel.

• 08 Mei 2014 - 00:38

Hans En Dora:

zo te lezen verloopt alles wel zoals jullie het je voorgesteld hadden.
    Heel bijzonder lijkt het me om mensen te ontmoeten die hetzefde traject volgen.
    Voor morgen wensen we jullie
    weer een mooie dag en hopelijk krijg je van de wind deze keer een duwtje in de rug. Fiets ze!
    Vive la France!!

• 08 Mei 2014 - 08:58

Wilhelmien Van Rijbroek:

Zo te horen en te zien gaat het jullie wel goed af. Ik lees nog niks over zadelpijn. Ga vooral lekker door zo.
    Groetjes Walter en Wilhelmien.

• 08 Mei 2014 - 21:10

Harrie Hanenberg:

Hallo theo en lies.
    Hoe maken jullie het?
    Ik heb net met ons dora jullie reisverslag gelezen.
    Het gaat goed lees ik. Ook mooie foto's gzien.
    Ik heb vijf kaarsjes in het kapelleke branden voor jullie.
    Geniet nog maar wat doe veel indrukken en die vijf kaarsjes zijn voor een
    behouden thuiskomst.
    Groet vader

• 09 Mei 2014 - 16:16

Melanie:

leuk om jullie zo te volgen! Ik neem mijn petje (heel diep) af hoor! Ik hoop dat jullie beter weer hebben, dan wij hier op dit moment. Groetjes!